Warunki zakupu zestawu tour guide:
- Płatność z góry.
- Czas wysyłki – następny dzień roboczy po otrzymaniu wpłaty. Dostępność sprzętu i czas realizacji jest określony w ofercie.
- W przypadku wyboru smyczy z nadrukiem lub naklejek z logo wysyłka zestawu następuje po wydruku smyczy lub naklejek.
- Czas wydruku naklejek z logo – do 14 dni. Wydruk naklejek z gotowego projektu
- Czas wydruku smyczy z logo do 14 dni od zaakceptowania projektu przez klienta. Prosty projekt smyczy w cenie -możliwość wyboru koloru, umieszczenie logo na przemian ze stroną www, możliwość 2 poprawek).
- W przypadku ograniczonej dostępności zestawów rezerwacja następuje w momencie otrzymania wpłaty przez LTG Polska s.c.
Ogólne warunki gwarancji LTG Polska s.c.
- Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy LTG Polska s.c., os. Gen. Wł. Sikorskiego 4, 37-100 Łańcut.
- LTG Polska s.c. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji liczony jest od dnia wydania urządzenia klientowi.
- Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie:
- po upływie okresu Gwarancji;
- w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż LTG Polska s.c.
- w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz instrukcją obsługi.
- w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie z instrukcją obsługi
- w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek:
- szkodliwego promieniowania;
- jakiegokolwiek urazu mechanicznego;
- zwarcia instalacji elektrycznej;
- nieautoryzowanej zmiany oprogramowania;
- zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur i czynników chemicznych,
- używania nieoryginalnych podzespołów (np.: bateria);
- w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.
- Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne, elementy nie wytworzone bezpośrednio przez Producenta, a także elementy objęte gwarancją podmiotów trzecich.
- Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez LTG Polska s.c. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. LTG Polska s.c. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
- Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
- klient jest zobowiązany wysłać sprzęt na swój koszt
- klient jest odpowiedzialny za stan przesyłki wysyłanej do reklamacji, prosimy o solidne zapakowanie
- W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, LTG Polska s.c. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, LTG Polska s.c. poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez LTG Polska s.c. kosztów.
- LTG Polska s.c. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej, chyba, że w umowie sprzedaży postanowiono inaczej
- Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć LTG Polska s.c. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Sprzedaż na rzecz przedsiębiorcy objęta jest 3 miesięczną rękojmią, natomiast sprzedaż na rzecz konsumenta obejmuje możliwość reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru.
- W przypadku przedsiębiorców LTG Polska s.c. nie ponosi odpowiedzialności za szkody po stronie Najemcy, powstałe w wyniku awarii urządzeń.
- W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
Produkt | Okres gwarancji | Produkt | Okres gwarancji |
Nadajnik LTG S-200 Pro | 36 miesięcy | Odbiornik LTG S-200 Pro | 36 miesięcy |
Mikrofon LTG M-1 Mikrofon LTG M-2 Mikrofon LTGM-4 Walizka ładująca LTG C-250X Torba TB-300 | 12 miesięcy | Słuchawka LTG S-1 mono Słuchawka LTG S-2 stereo Słuchawka LTG S-3 mono Słuchawka LTG S-4 mono Słuchawka LTG S-5 mono Słuchawka LTG S-6 stereo Słuchawka LTG S-10 Gąbka LTG G-1 Gąbka LTG G-2 | 6 miesięcy |
Smycz czarna Smycz z dowolnym nadrukiem | Gwarancja producenta 12 miesiecy | Bateria Varta Industrial Pro LR6/AA Akumulator | Gwarancja producenta 12 miesiecy |
Akumulator R6 AKU 4 BL everActive 2600 | Gwarancja producenta 12 miesiecy | Ładowarka do akumulatorów NC-1600 | Gwarancja producenta 12 miesiecy |